Home Top Ad

Bolsas-Tassen

Foto's maken, Ja leuk!!


Vandaag heeft Marcel, mijn man me enorm goed geholpen om de site voor mijn tassen te maken. De halve dag zijn we bezig geweest met foto’s maken. Eigenlijk wilden we in de ochtend meteen al gaan wandelen want het is schitterend weer, maar de tas voor Baukje wilde ik nog “even” afmaken. Alleen de naamlabels en de knopen er nog op. Daarna had Marcel het idee om meteen foto’s van de tas te maken, hoe moeilijk kan het zijn?

Oké, tas op tafel, klik, foto gemaakt, kaartje uit toestel in de pc en bekijken. Oh, stoel staat erop. Opnieuw. Stoelen aan de kant. Klik foto, bekijken. Oeps, schilderij stoort. Schilderij aan de kant. Klik. Foto.  Hengsels vastgeknoopt met visdraad, tas gladgestreken. Bekijken….beter, maar te donker. Lamp van boven gehaald, lampjes studeerkamer erbij, led hoofdlamp erbij (tweehonderd lumen!!) Poe hee das hard werken zo'n verbouwing! Jeetje wat een klus om de belichting goed te krijgen….Hoe meer licht hoe beter. Uiteindelijk krijgen we het niet beter en moeten we maar tevreden zijn.

 

Om 15.30 waren we nog bezig. Maar ze werden zo mooi dat we nu ook maar meteen de site wilden gaan maken. Super bedankt schatje!!! Uiteindelijk om 16.45 toch nog bijna tien kilometer gewandeld. Dat voelt goed en ben helemaal trots op mijn nieuwe blog!

Ps Goede foto’s maken is een vak dat weet ik nu....
Foto's maken, Ja leuk!! Foto's maken, Ja leuk!! Reviewed by Unknown on 12:28 Rating: 5

Ad Banner